۱۴ شهریور ۱۳۸۴، ۹:۵۰

در نشست مشترك ستادهاي انتخاباتي كانديداهاي اصولگرا در استان مركزي تاكيد شد؛

استاندار بايد داراي برنامه، سابقه مديريتي و همگرا با دولت باشد

در نشست مشترك ستادهاي انتخاباتي كانديداهاي اصولگرا بر انتخاب و معرفي استانداري بومي، تحول خواه ، داراي برنامه و سابقه مديريتي و همگرا با دولت تاكيد شد.

به گزارش خبرنگار "مهر" در اراك ، دراين جلسه كه روساي ستادهاي انتخاباتي دكتر احمدي نژاد، قاليباف،لاريجاني و محسن رضايي حضور داشتند، رئيس ستاد انتخاباتي دكتر لاريجاني با اشاره به رويكرد مردم به انتخاب رئيس جمهوري از جنس خودشان ، گفت: استاندار استان نيز بايد نيرويي از شهروندان استان ، فدايي ولايت و انقلاب و خادم مردم باشد.

براتعلي بوالحسني با اشاره به نظر مردم استان در انتخاب استانداري مردمي و بومي گفت: مردم، استانداري مي خواهند تا بتوانند مشكلات و مسائل آنان را كاهش دهد و جايگاه استان مركزي در بين استانهاي ديگر ارتقاء دهد.

بوالحسني جوانگرايي، كارآمدي و عدالت محوري  و استفاده از نيروهاي بومي را از ويژگيهاي مورد تاكيد دولت جديد عنوان كرد و گفت: با توجه به معيارهاي مطرح شده از سوي رهبري و دولت احمدي نژاد استاندار استان مركزي بايد داراي برنامه ، سابقه مديريتي و همگرا با دولت باشد.

وي ديدگاه اصولگرايان را وابسته به هيچ حزب و گروهي ندانست و گفت: معيار اصولگرايان خدمتگزاري به مردم است .

بنا براين گزارش ، در اين جلسه سخنگوي ستاد انتخاباتي دكتر لاريجاني در استان مركزي نيز رايزني اصولگرايان براي معرفي استانداري بومي كه به مباني و اعتقادات دكتر احمدي نژاد اعتقاد داشته باشد را ضروري عنوان كرد و گفت: كساني كه هيچ نقشي در انتخابات نداشتند، گويا فعال تر از اصولگرايان شده اند تا مسئله را از مسير اصلي خود خارج كنند.

حجت الله شايان پور تصريح كرد: دكتر احمدي نژاد نمي خواهد چرخه مديريتي در دست عده اي خاص باشد و نيروهاي اصولگرا ثابت كردند كه علاوه بر مديريت، مردم دار نيز هستند .

وي تصريح وكرد: وقت آن رسيده كه استاندار و تيم كاري او از نيروهاي مجرب استان تشكيل شود كه تحقق كامل اين امر نيازمند همكاري رسانه هاي استان است.

در اين جلسه رضا يوسفي تبار، رئيس ستاد انتخاباتي دكتر قاليباف در استان مركزي نيز موقعيت كنوني استان را را شايسته پتانسيل ، استعداد و جايگاه فرهنگي آن ندانست و گفت: فردي كه سكان استانداري را به دست مي گيرد بايد علاوه بر ايجاد همگرايي بين شهرها و مناطق مختلف ، جايگاه استان را ارتقاء دهد.

وي با اشاره به مشكلات استان گفت: استاندار همچنين لازم است از پتانسيل كارشناسي افراد صاحب فكر و انديشه استان در كاهش مشكلات اين استان استفاده كند.

کد خبر 225830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha